כיצד לגרום לשרותי גוגל לפעול מחוץ לארה"ב

לגוגל יש מספר שרותים נחמדים שזמינים לתושבי ארה"ב, כמו ערוצי מוסיקה בחינם, ספרות אלקטרונית במחירים כמו אמזון (ולעיתים בחינם), סרטים וסדרות במבצע.

כמעט בכל מקום שתקראו על השרותים הללו, תראו שיש צורך ב-VPN על מנת להשתמש בהם. זה נכון לגבי שרותים כמו אמזון וידאו, או נטפליקס, אבל לא עם גוגל.

בשביל לגרום לחשבון GMAIL שלכם לפעול עם כל השרותים של גוגל, תצטרכו 2 דברים: כתובת בחו"ל ומספר כרטיס אשראי ש"מוצמד" לאותה כתובת בחו"ל.

הבה נתחיל:

גלשו לכתובת הבאה.

החלקים שמעניינים אותנו מסומנים במלבנים כפי שמופיעים בציור.

ראשית, נעדכן את הכתובת שלכם לכתובת אמריקאית (ואמריקאית בלבד). לחצו על ה-Address Book ולאחר מכן לחצו על קישור ה-Edit, וכעת נזין כתובת אמריקאית. אין לכם? הרשמו לשרות כמו Buy2USA או כל שרות שמציע משלוחים מחו"ל עם כתובת אמריקאית. במקרה של BUY2USA לאחר הרישום, לחצו על "החשבון שלי" משמאל ובחרו כתובת אמריקאית. אתם תקבלו את הכתובת האמריקאית של אותו עסק, הזינו את הכתובת (בד"כ תצטרכו להזין רק את השורה הראשונה של הכתובת וגוגל תמלא את השאר לבד, למעט מספר ה-Suite, הכניסו את השורה השניה מהכתובת של BUY2USA), ולאחר מכן לחצו על SAVE.

כעת, לחצו על Payment method, בחרו את הכרטיס שלכם, לחצו EDIT והכניסו את הכתובת האמריקאית ולחצו SAVE. אם זה לא עובד לכם, תצטרכו להשתמש בכרטיס חיוב נטען (שמוכרים בדואר) או פשוט להירשם לאתר Entropay ולאחר הרישום המערכת תיצור עבורכם כרטיס חיוב וירטואלי, אותו אתם יכולים להזין לגוגל, זה עובד (ככה אני רשום). בסיום יש ללחוץ SAVE.

אם הכל נקלט בהצלחה, גלשו לאתר Google Play

אם הכל עבד בצורה תקינה אתם תראו את החנות בצורה מעט שונה:

החיצים מראים את השרותים שלא ראיתם בעבר. לחצו לדוגמא על Music ותקבלו את שרותי הרדיו של גוגל (שימו לב, יכול להיות שתופיע הודעה בצהוב על שגיאה, סגרו את ה-TAB וכנסו מחדש או לחצו על CTRL F5 לרפרש).

בהצלחה

Exit mobile version