השינוי הגדול שלי

כל מי שצפה בקליפים שלי במהלך החודשים האחרונים, יכול להיות ששם לב שהמראה שלי השתנה, נראה יותר נשי, וחלק מהאנשים תהו מה קורה כאן.

אז אין צורך לנחש, אני בתהליך התאמה מגדרית (או מה שנקרא עממית "שינוי מין"), ואחד הדברים הראשונים ששיניתי מבחינה רשמית – זה השם. בעבר: חץ בן חמו, כיום: דורין זביוס (Xevious). (מה זה זביוס? סיפור ארוך שבעתיד אקדיש לו פוסט). כחלק מהשינוי, מכאן והלאה – פוסט זה ואחרים (בבלוג זה ובבלוגים אחרים כולל הבלוג העסקי) יכתבו בלשון נקבה.

מטבע הדברים, אני בטוחה שיש לכם ערימות של שאלות לגבי השינוי, וכמובן שלשם כך הקמתי בשנים האחרונות בלוג, תתחילו לקרוא בקישור הזה, ודף הבית הוא כאן. תוכלו לקרוא שם גם על חוויות ותובנות מול כל מיני משרדי ממשלה ודברים אחרים, אז תרגישו חופשי להיכנס ולהוסיף ל-RSS שלכם.

ישנם כמובן חלקים שלא הכנסתי לבלוג השני, ומדובר כמובן על החלק של הביזנס. האם הולך להיות שינוי? והתשובה היא "חלקית". "חץ ביז" היה וישאר (יכול להיות שיהפך לחברה בע"מ, אבל בשלב זה של השינוי קשה לדעת), לעומת זאת, מעתה – אני דורין.

בניגוד לכל מיני טרנסיות אחרות שמתעצבנות כשמזכירים להם את שמם הקודם או מתייחסים אליהן במין הקודם, אני לא "קוברת" את חץ, ואני בהחלט יכולה להבין אנשים שהכירו אותי בשם הקודם והתייחסו אליי כזכר – שיכול להיות שימשיכו להתייחס אליי כזכר ואין לי בעיה עם כך. אני כן אשמח אם יפנו אליי מעתה כ-דורין ויתייחסו אליי כאשה, אבל לא אקפוץ מהחלון אם זה לא יקרה מיידית.

שאר הדברים ישארו בדיוק אותו דבר, כולל ערוץ היוטיוב האישי (תירשמו, תירשמו). הבלוג הזה ישאר במתכונתו הנוכחית, רק בנוסח נקבה. בבלוג העסקי הכתיבה תהיה בצורת מין ניטרלי בהתחלה ותעבור לנוסח נקבה בהמשך. אגב, בבלוג השני יתפרסם בקרוב עמוד של FAQ (כלומר Frequency Asked Questions) לגבי השינוי, עם שאלות רבות שנשאלתי ועניתי. שמרו את הקישור לבלוג 🙂

 

15 תגובות בנושא “השינוי הגדול שלי”

    1. אתה מזכיר לי סיפור שקרה לי באחד החגים כשקרוב משפחה בא לבקר וראה אותי עם מחשב מאוד יוקרתי (שהושאל לי לצורך בדיקות)
      "זה מחשב שלא שווה כלום!" פסק אותו קרוב משפחה. אגב, אותו קרוב משפחה יודע אנגלית ומבין בטכנולוגיות פחות מ-ילד בן 4…

      לי אין שום כוונה לנסות לשכנע אף אחד בתהליך אותו אני עוברת (אגב, השיער אמיתי, לא פאה). חושב שאני מאריכה שיער רק בשביל להיראות כמו אשה? נו, טוב שאינך יודע על סדרת הניתוחים שאני אמורה לעבור בשנה וחצי הקרובות, ובאותה הזדמנות לא כדאי לך להציץ בבלוג השכן, בו אני מפרסמת פרטים ראשוניים בלבד על תהליך שיקרה עוד מס' שנים …. טרנסג'נדריות יוכלו ללדת (לא, לא המצאה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Exit mobile version